29 (drog)redenen waarom ik geen vriendin vind

1: Omdat ik niet weet hoe liefde moet.

2: Op tinder kan je niet meer oneindig door blijven swipen, waardoor ik nog specifiekere keuzes moet maken.

3: Mijn openingszinnen op tinder zijn zo goed dat mijn matches meteen verdwijnen.

4: Advertenties voor een of andere lugubere site.

5: Omdat mijn BMI perfect is, moest ik 10 cm groter zijn.

6: Leven met iemand die al zijn humor uit facebook groepen en obscure Hollandse moppenwebsites is niet altijd aangenaam.

7: Gevoelens zijn moeilijk, behalve gevoel voor humor.

8: Ik heb heel modieuze vrienden, waardoor ik nu al weet wat er in de volgende zomercollectie van de Zara zal liggen.

9: Ik zie er niet uit alsof ik de nieuwe collectie van de Zara ken.

10: Omdat ik beter een vriend of een broer ben dan een lief.

11: Omdat ik de term ‘vrijer’ onnodig vulgair vind klinken.

12: Als je toch alleen sterft, waarom moet je dan je hele leven delen met iemand anders?

13: openingszinnen als ‘hoeveel weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken.’ Werken niet zo goed als verwacht.

14: Openingszinnen in het algemeen.

15: Gezien mijn huidige financiële staat is het gewoon gemakkelijker om alleen te zijn.

16: Omdat iemand vinden die zowel Death Angel als School is Cool luistert moeilijk is.

17: Mijn Frans is niet goed genoeg om een Waal te daten.

18: Omdat praten met iemand gemakkelijk is, tot er gevoelens mee gemengd gaan.

19: Omdat ik al zo lang gewend ben alleen te zijn.

20: Ik maak altijd porties voor 1 persoon.

21: Mijn charisma is ongeveer die van een 2 weken oude aardappel.

22: Ik vind te gemakkelijk redenen waarom ik geen vriendin heb.

23: Omdat familie feesten des te pijnlijker zijn als iedereen vraagt of ik nog geen vriendin heb.

24: Ik ben met zodanig veel bezig, dat ik een vriendin niet zomaar in mijn planning kan steken.

25: Tabaksgeuren houden meisjes op afstand.

26: Ik eet te graag.

27: mijn motto is ‘Het komt als het komt’ maar ik zit te vaak binnen.

28: Ik weet te veel over flamingo’s.

29: Ik hou me te veel bezig met lijstjes waarom ik geen vriendin vind, terwijl ik beter zou moeten zoeken.

Plaats een reactie